On the bottom of the sea is another tresure

2010





Jag har fyra guldringar som betyder väldigt mycket för mig, varje ring har sin egen historia. Jag tar aldrig av mig dem. Förrän i somras. När jag var tvungen på grund av jobbet. Jag la dem alltid i plånboken och tog på mig dem direkt efter att jag hade slutat. En dag var de borta. Jag har letat och letat och letat, grävt i varje garderob och skåp. Gått runt och grämt mig och drömt mardrömmar om det på nätterna. Jag har gett mig fasen på att hitta dem, tömt varenda jackficka och varenda väska, även de jag vet att jag inte har använt. Men utan resultat.

.. tills idag. Det fanns EN ficka jag inte hade letat i, en bröstficka på jacka jag knappt aldrig använder. En känsla sa mig att jag skulle kolla däri. Och gissa vad mina händer snuddade? Fyra runda guldklimpar! Ganska obetydligt för andra, men så betydelsefullt för mig. It's my lucky day today.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?