Morning has broken

2010



Godmorgon!
Vilket väder vi har, ioförsig är det inte värre än gårdagens då det regnade hela hela dagen och var en sån dag då det verkar som om solen aldrig går upp. Idag är himlen lite ljusare men det är ändå ruggigt och grått ute. Om hela sverige har fått snö kan väl vi också få det? Istället för regn och av snön blir det ju iallafall lite ljusare och enklare att gå upp på morgonen. För det är verkligen ett problem för mig, att komma upp på morgonen! Det spelar ingen roll hur många timmar jag sovit eller när väckarklockan ringer, det är alltid lika jobbigt att gå upp på morgonen. Men jag antar att jag förmodligen inte är ensam om det? 

Den här förmiddagen myser jag i soffan med tända ljus, varm choklad och mackor. Eller just för tillfället iallafall, har hunnit med lite städ och resten ska göras innan jag går till jobbet vid två. Lite tvättning var det mening att jag skulle hinna med idag också, men det är så dumt att man måste betala med femkronor för att få igång tvättmaskinen. Det funkar inte med tior och inte med enkronor. Eftersom jag är lite för lat just idag för att gå och växla till mig några femkronor så hoppade jag tvätten. Får bli imorgon.. Eller i övermorgon.. Eller helt enkelt någon annan dag!


Nu blev det ett sånt där inlägg ändå, där jag skriver om vad jag har för mig just för tillfället. Är det jättedumt eller är det bara jag som tycker att det låter fåning när läser det jag skrivit?

Hur som helst, slänger upp lite bilder från helgen!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?