Mm.

2010



JAG ÄR BEROENDE! Av clementiner.
Sätt en skål framför mig och de som ligger däri är slut inom en kvart. Jag skojar inte. Jag äter det som godis! Tusen gånger bättre att jag äter clementiner än godis ioförsig och genom alla c-vitaminer jag fått i mig har jag kurerat mig mot sjukdomar genom hela vintern! Det negativa? Man luktar så jäkla illa om händerna och för mig, som inte bara är beroende utav clementiner, utan också av att tvätta händerna, blir detta ett litet problem då det inte alltid finns möjlighet till det. I-lands problem, i know, men har man inga större problem så får man skaffa sig :)

Har precis klarat mig igenom 7 timmar på nya jobbet, gick superbra och jag känner på mig att det kommer bli kanon! Nu, medan jag fortfarande har energi har jag tänkt att ta ett par tag med dammsugaren och diska upp disken. Orkar jag ikväll så ska jag pallra mig till gymmet, om inte träning så iallafall ett par längden i bassängen. Kanoners!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?