Everything comes to an end

2010






Tänk att man får såhär mycket tacksamhet efter att ha jobbat på ett ställe och säger upp sig efter ett halvår för att börja hos konkurrenterna. Ingen tvekan om att jag kommer saknar mina arbetskamrater på konsum men jag ser med spänning och förväntan fram emot vad som komma skall.

Efter en promenad och lite mat så ska jag snart lägga mig i badet en stund för att sedan sova tidigt. Klockan är ställd på 6, och imorgon tror jag inte att det ska bli några problem att komma upp. Håll tummarna för att det går bra imorgon! Eller förresten, det behöver ni inte. Jag VET att det kommer gå bra! :) 





Carrooouw

http://carrooouw.se

Sv; Tack söta du! Visste inte att du hade en blogg ;)

Ja, det trodde jag inte, men vi har inte bråkat en enda gång på snart ett år, för vi har inget att bråka om, det är härligt att det faktiskt går att ha det så :) Hur har du det på den fronten nu?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?