New York

2010



Jag har aldrig varit något stort fan av storstäder, efter några dagar i en storstad är det kaos i mitt huvud och jag vill bara hem. Till lilla lugna mönsterås. En stad som dock utmärkte sig från andra städer var NY, jag tror att det är mycket svårt att inte tycka om den staden för vem kan inte älska new york? Ville bara säga att idag har jag drömt mig tillbaka och längtat dit. De saker jag hann uppleva och alla de saker jag inte hann med. Det blev inte så lång tid där som jag förväntande mig att det skulle bli, men en sak är säker och det är att jag ska tillbaka dit. Det är så mäktigt och jag har fortfarande svårt att tro att jag varit där, i världens huvustad.




Du lämnade en plats och en roll som ingen annan kan fylla. Hoppas du har det bra i Sverige. Pussar och kramar


juliasbullar.blogg.se

http://juliasbullar.blogg.se/

ååhå dit vill jag med åka,







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?