.

2010



Det som jag trodde skulle bli lite lediga dagar innan det drar igång på riktigt om ett par veckor blev inte så lediga. Mötte upp syster och systerdotter imorse för att äta frukost och för att ta en promenad. Precis när det sprack upp och blev varmt så blev jag inringd till jobb mellan 14-19, ingen jobbigt tid iofs och eftersom att himlen ändå bestämde sig för att öppna upp lagom till två så gjorde det absolut ingenting! Fick ett par till jobbardagar och jag måste erkänna att det är skönt att ha något att göra. Jag blir lätt rastlös av att gå hemma för länge.
När jag kom hem tog jag en snabb powerwalk runda och ikväll ska jag sova tidigt, om inte sömnen bestämmer sig för att krångla som den gjort de senaste nätterna.. Imorgon hade väl jag och hanni tänkt åka till stan men eftersom jag ska in och jobba redan imorgon får det bli någon annan dag. Har tjejkväll med TV5 att se fram emot istället!


love. / jonna


Hannah R

Yes imorgon blir det tjejkväll med kanal 5 hemma hos familjen Radovic! Kommer bli mysigt som vanligt! Sov gott lillasyster så hörs vi imorgon... Puss







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?