Bror min .

2010



Godkväll!

Efter en heldag på jobbet i torsdags däckade jag med huvudvärk. Vaknade på natten och insåg att min gamla vän migrän hade kommit för att hälsa på. Och för att stanna. När jag får migrän så är jag riktigt jäkla sjuk, kräks och har så ont att jag bara gråter. Fick mig ungefär en halvtimmes sömn innan jag vaknade av åskovädret, regnet stod som spön mot garagetakets plåt och åskan fick glasen i skåpen att klirra. För några sekunder trodde jag att hela huset skulle rasa. Det både mullrade utanför fönstret och inne i mitt huvud. Ett par timmars sömn fick jag iallafall efter mycket om och men, vaknade upp till strålande solsken - och ännu värre migrän. Fick ligga hela dagen och blev servad med glass utav lillasyster, gulliga hon. Efter att ha vilat hela dagen igår så vaknade jag imorse till ännu mer solsken, fortfarande huvudvärk men knaprade i mig ett par panodil och pallrade mig ut i solen ett par timmar. Lotta var hemma och hälsade på i helgen så jag mötte upp henne, vi köpte med oss lite melon och satte oss nere i hamnen ett par timmar och pratade. Mycket uppskattad stund och kvällssolen var lika het som en sommarkväll. Det är på gång nu!

Hemma hos mormor och morfar bjöds det på kyckling och glass, första riktiga jag fått i mig på flera dagar. Har också lillebror på besök här så vi sitter och kollar på Champions league finalen nu. Imorgon har vi planerat in en inlines-tur, jag som inte har åkt inlines på flera flera år (och han som spelar streethockey flera timmar varje dag..), kan bli intressant! Haha. Vill ni se bambi på hal asfalt så håll er runt ljungnäs imorgon ;)

Hoppas ni haft en lika bra lördag som jag!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?