You see, I've always been a fighter

2010



Jag är galet dålig på att uppdatera. Och då menar jag verkligen galet.
Hur som helst, för att göra en lång historia kort.

Julen är redan förbi. Den är som en dimma för mig. Men en bra jul? Jo det hade jag så mycket av den jag fick fira. Julafton firades hemma i blomstermåla hos mamma och på juldagen serverades det god mat och film hos mig.

Jag hade tydligen varit jättesnäll i år också, så många paket som tomten hade med sig till mig. Och jag som bara önskade mig en enda sak!

Min lilla tonton har varit borta en hel vecka i london, men de kom hem idag och av henne fick jag världens bästa julklapp, hon har lärt sig säga mitt namn (tror nog allt att hennes mor och far har legat i hårdträning med henne under hela veckan. haha). J är lite svårt, men jag nöjer mig gott och väl med nonna! :)

Imorgon är det jobb igen som gäller (längtar lite till min sovmorgon på onsdag faktiskt..) så nu är det dags att slå igen de blå. Godnatt!










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?