This was not the way I wanted it to end

2010



Små saker som gör mig irriterad:

1. När man bara har en femma till tvättmaskinen, och det behövs två. (Förlorar tio minuter i mitt tidsschema genom att behöva gå till konsum för att växla till mig en femkrona..)

2. När tvättmaskinen signalerar att tvätten är färdig, man öppnar och tvätten är dygnsur. (Hallå? Var det inte nån som lagade tvättmaskinen för en vecka sen?!)

3. När man kommer hem efter träningen och ska ta med sig den torra tvätten upp och portjäveln är låst! (Vem fan placerade tvättstugan i en annan uppgång än min?!) 



(En väldans tur att jag har Sanna som bor i den andra trappuppgången så att jag kan komma in ändå! :))


 




Anonym

http://ellenbrehmer.blogg.se/

JAHAJA, men min blogg har du då rakt aldrig tid att fixa!! Schysst syrra man har'å.

Buhu...







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?